Admin Eddy 15 Posted January 3, 2022 Admin Share Posted January 3, 2022 In acest tutorial îți eplic pas cu pas cum poate fi setat un cont de email creat pe orice server.Articolul cuprinde pasii de setare a contului de email pentru urmatoarele versiuni ale Outlook: 2007, 2010, 2013 si 2016. Pentru a naviga la versiunea dorita faceti click pe denumirea acesteia din lista urmatoare: - Outlook 2016 - Outlook 2013 - Outlook 2010 - Outlook 2007Outlook 2016Pasul 1: Mergeti in meniu, la sectiunea File >> Add Account. Pasul 2: Introduceti numele dumneavoastra (acesta va aparea in campul From cand veti trimite un email). In urmatoarele campuri introduceti adresa de email completa, parola si in ultimul camp reintroduceti parola. Pasul 3: Bifati optiunea Manual setup or additional server types si apasati pe Next. Pasul 4: In urmatoarea fereastra trebuie introduse datele lipsa, Incoming si Outgoing mail server, adresa de email din nou (in format complet) si parola contului. Pasul 5: Mergeti la More Settings. Pasul 6: Selectati tab-ul Outgoing server si asigurati-va ca optiunea My outgoing server (SMTP) requires authentication este bifata. Pasul 7: In functie de setarile folosite, SSL sau non-SSL, in tab-ul Advanced verificati port-ul folosit si daca optiunea SSL este activa sau nu. Nota! Setarile le puteti gasi in cPanel >> Email >> Email Accounts >> Connect Devices >> Set Up Mail Client >> Mail Client Manual Settings. Pasul 8: Faceti click pe OK, Next si Finish.Outlook 2013 Pasul 1: Mergeti in meniu, la sectiunea File >> Add Account. Pasul 2: Introduceti numele dumneavoastra (acesta va aparea in campul From cand veti trimite un email). In urmatoarele campuri introduceti adresa de email completa, parola si in urmatorul camp reintroduceti parola. Pasul 3: Bifati optiunea Manual setup or additional server types si apasati pe Next. Pasul 4: In fereastra urmatoare selectati butonul POP3/IMAP. Pasul 5: Aici trebuie introduse datele lipsa, Incoming si Outgoing mail server, adresa de email din nou si parola contului. Pasul 6: Mergeti la More Settings. Pasul 7: Selectati tab-ul Outgoing server si asigurati-va ca optiunea My outgoing server (SMTP) requires authentication este bifata. Pasul 8: In functie de setarile folosite, SSL sau non-SSL in tab-ul Advanced verificati port-ul folosit si daca optiunea SSL este activa sau nu. Nota! Setarile le puteti gasi in cPanel >> Email>> Email Accounts >> Connect Devices >> Set Up Mail Client >> Mail Client Manual Settings. Pasul 9: Faceti click pe OK, Next si Finish. Outlook 2010 Pasul 1: Mergeti in meniu, la sectiunea File >> Add Account. Pasul 2: Introduceti numele dumneavoastra (acesta va aparea in campul From cand veti trimite un email). In urmatoarele campuri introduceti adresa de email completa, parola si in urmatorul camp reintroduceti parola. Pasul 3: Bifati optiunea Manually configure server settings or additional server types si apasati pe Next. Pasul 4: Selectati optiunea Internet Email si apasati Next. Pasul 5: Selectati POP3 sau IMAP ca Incoming server. Pasul 6: Acum introduceti datele pentru serverul de Incoming si Outgoing (SMTP). Pasul 7: Introduceti din nou adresa de email in format complet (adresa@domeniu.ro) si parola contului si apoi mergeti la More Settings. Pasul 8: Selectati tab-ul Outgoing Server si asigurati-va ca optiunea My outgoing server (SMTP) requires authentication este bifata. Pasul 9: In functie de setarile folosite, SSL sau non-SSL, in tab-ul Advanced verificati port-ul folosit si daca optiunea SSL este activa sau nu. Nota! Setarile le puteti gasi in cPanel >> Email>> Email Accounts >> Connect Devices >> Set Up Mail Client >> Mail Client Manual Settings. Pasul 10: Faceti click pe Finish. Outlook 2007Pasul 1: Mergeti in meniu, la sectiunea Tools si selectati optiunea Account Settings. Pasul 2: Dupa ce va apare fereastra Email Accounts selectati butonul New. Pasul 3: Introduceti numele dumneavoastra (acesta va aparea in campul From cand veti trimite un email). In urmatoarele campuri introduceti adresa de email completa, parola si in urmatorul camp reintroduceti parola. Pasul 4: Bifati optiunea Manually configure server settings or additional server types si apasati pe Next. Pasul 5: Selectati optiunea Internet Email si apasati Next. Pasul 6: Selectati POP3 sau IMAP ca Incoming server. Pasul 7: Introduceti datele pentru serverul de Incoming si Outgoing (SMTP). Pasul 8: Introduceti din nou adresa de email in format complet (adresa@domeniu.ro) si parola contului si apoi mergeti la More Settings. Pasul 9: Selectati tab-ul Outgoing server si asigurati-va ca optiunea My outgoing server (SMTP) requires authentication este bifata. Pasul 10: In functie de setarile folosite, SSL sau non-SSL, in tab-ul Advanced verificati port-ul folosit si daca optiunea SSL este activa sau nu. Nota! Setarile le puteti gasi in cPanel >> Email >> Email Accounts >> Connect Devices >> Set Up Mail Client >> Mail Client Manual Settings. Pasul 11: Faceti click pe Next si apoi Finish. Acum poți testa serviciul de email.😍 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.